BARCA& ARSENAL



نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سرزمین اریایی و آدرس iranzamin10.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






 

  • آپدیت بر روی وضعیت پانک
پروفایل سی ام پانک مجددا به راستر راء اضافه شد. پروفایل وی در هفته گذشته پس از زدن صحبت هایی علیه وینس مکمن از راستر راء خارج شده بود اما با اتفاقات افتاده در راء این هفته، او جواز حضور در مانی این د بنک را کسب کرد. همچنین در لایو اونت WWE در استرالیا، پانک با ظاهری جدید در رینگ دیده شده است که در آن وی سبیل گذاشته است و ریش خود را زده است! به نظر می رسد این ظاهر جدید در مانی این د بنک، سورپرایزی برای تماشاگران باشد.

  • عدم دادن تایتل شات به دلریو
آلبرتو دلریو با پیروزی برابر ری میستریو و آرتروث در راء گذشته، نامبر وان کنتندر شد ولی با توجه به استخدام مجدد سی ام پانک، وی فرصت حضور در مانی این د بنک و بازی مقابل جان سینا را از دست داد. گفتنی است که سایت WWE نیز اعلام کرده است که احتمال دارد دلریو در مسابقه لدر مچ راء نیز حضور نداشته باشد! قابل ذکر است پس از پیروزی احتمالی سینا برابر پانک در مانی این د بنک، استوری دلریو با سینا شروع خواهد شد و خطم به بازی در سامراسلم می شود!

  • احتمال شورش در شیکاگو
چندین سایت معتبر خبری از احتمال شورش در شهر شیکاگو در صورتی که سی ام پانک بازی خود را به جان سینا در مانی این د بنک ببازد، خبر دادند! این در حالی است که پانک متولد شیکاگو است و قطعا در پی پی وی مانی این د بنک بیش از سینا تشویق خواهد شد. در همین حال با توجه به سابقه شیکاگو، احتمال شورش مردم در صورت باخت پانک پس از بازی وجود دارد و به دغدغه ای جدید برای WWE تبدیل شده است.

  • قهرمان کمربند اینترنت در راء
زک رایدر پس از پیروزی مک گیلاکاتی و اوتانگا در راء این هفته به استیج آمد و حرف معروفش یعنی Woo woo woo You Know it را زد و جایگاه را ترک کرد. پس از این اتفاق گفته شده است که احتمال شروع استوری دو عضو نکسوس با رایدر نیز زیاد است و سایت WWE هم اعلام کرده است که رایدر، قهرمان کمربند اینترنت است! گفتنی است که رایدر در لایو اونت های گذشته کمپانی چندین بار از کمربند خود مقابل حریفان دفاع کرد!

  • اسکات هال در زندان
یکی از سایت های معتبر خبری اعلام کرد که امروز، هال خودش را به زندانی در آمریکا تحویل داده است! همچنین گفته شده است که او 8 روز دیگر زندانی خواهد بود و به دلیل شرایط بد جسمانی در قسمت پزشکی زندان نگهداری می شود! گفتنی است دلیل زندانی شدن وی به اواخر سال 2010 برمی گردد که وی در فلوریدا رعب و وحشت ایجاد کرد و باعث از هم پاشیده شدن این شهر برای ساعاتی شد!

  • ریتینگ ایمپکت و اسمکدان
ریتینگ دو شوء گذشته کمپانی های TNA و WWE اعلام شد. بر این اساس شوء ایمپکت رستلینگ 30 ژوئن توانست به ریتینگ 1.27 دست پیدا کند. 1.8 میلیون نفر نیز بیننده این شوء بودند. همچنین اسمکدان 1 جولای نیز توانست با میانگین 2333000 نفر بیننده ، ریتینگ 1.63 را کسب نماید.

  • آپدیت امتیازات باند فور گلوری
رقابت باند فور گلوری (BFG Series) کمپانی تی ان ای در لایو اونت های این کمپانی نیز ادامه یافت و طی آن امتیازات جدیدی رقم خورد. هم اکنون در زیر می توانید شاهد آخرین آپدیت این رقابت باشید:

1- کریمسون   24 امتیاز
2- گانر            21 امتیاز
3- راب ون دام 14 امتیاز
4- بالی ری     14 امتیاز
5- دیوان          14 امتیاز
6- استورم      14 امتیاز
7- مت مورگان 14 امتیاز
8- استایلز      14 امتیاز
9- استینر       7 امتیاز
10- د پاپ        0 امتیاز
11- رود           0 امتیاز
12- ساموآ جو 0 امتیاز



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:, ] [ 10:38 ] [ Mohammadgoli ]

درباره وبلاگ

سلام من محمد این وبلاگ را ازGUNNERSTRUST.COMاپدیت میکنم
آرشيو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





کد گرد شدن عکس

کد گرد شدن دو گوشه عکس

http://s1.picofile.com/file/7201067197/mnf0byt6hzna8pc9wx64.jpg